для профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Рекомендовано Міністерством освіти і
науки України
Київ
«Педагогічна преса»
2005
Зміст програми передбачає два структурні варіанти вивчення
курсу. Для географічного профілю відведено 70 год (2 год на тиждень), і програма
застосовується у повному обсязі. Для інших профілів природничого напряму
відведено 35 год (1 год на тиждень). Залежно від окресленої спеціалізації у
програмі зроблено акцент на аналіз загальних фізико-географічних
закономірностей. Тому розділи і теми, які позначені зірочкою (*), не
розглядаються.
)?-->
ПРОГРАМИ
для профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Рекомендовано Міністерством освіти і
науки України
Київ
«Педагогічна преса»
2005
Зміст програми передбачає два структурні варіанти вивчення
курсу. Для географічного профілю відведено 70 год (2 год на тиждень), і програма
застосовується у повному обсязі. Для інших профілів природничого напряму
відведено 35 год (1 год на тиждень). Залежно від окресленої спеціалізації у
програмі зроблено акцент на аналіз загальних фізико-географічних
закономірностей. Тому розділи і теми, які позначені зірочкою (*), не
розглядаються.
Програма для профільного навчанняв загальноосвітніх навчальних закладах
Курс
«Країнознавство» органічно доповнює програмний матеріал курсу «Економічна і
соціальна географія світу», вивчення якого передбачено в 10 класі, і є завершальним
у географічній освіті школярів класів філологічного, природничого або
суспільно-гуманітарного профілю. Об'єктом вивчення країнознавства є країни як
основні одиниці соціально-політичної організації світу, а також їх регіональні
угруповання. Основне завдання курсу -формування у старшокласників сучасних
уявлень про географічну картину світу через комплексне, ширше за своїм змістом,
вивчення країн шляхом систематизації та узагальнення різнорідних даних про їх
природу, населення, господарство, соціальну сферу та культуру. Розв'язування
такого завдання вимагає залучення матеріалів інших навчальних предметів -
історії, зарубіжної літератури, музики й образотворчого мистецтва, тому курс
«Країнознавство» передбачає широкі міжпредметні зв'язки. При цьому методами
географії створюється багатогранний образ території і виявляється її
своєрідність.
)?-->
Програма для профільного навчанняв загальноосвітніх навчальних закладах
Курс
«Країнознавство» органічно доповнює програмний матеріал курсу «Економічна і
соціальна географія світу», вивчення якого передбачено в 10 класі, і є завершальним
у географічній освіті школярів класів філологічного, природничого або
суспільно-гуманітарного профілю. Об'єктом вивчення країнознавства є країни як
основні одиниці соціально-політичної організації світу, а також їх регіональні
угруповання. Основне завдання курсу -формування у старшокласників сучасних
уявлень про географічну картину світу через комплексне, ширше за своїм змістом,
вивчення країн шляхом систематизації та узагальнення різнорідних даних про їх
природу, населення, господарство, соціальну сферу та культуру. Розв'язування
такого завдання вимагає залучення матеріалів інших навчальних предметів -
історії, зарубіжної літератури, музики й образотворчого мистецтва, тому курс
«Країнознавство» передбачає широкі міжпредметні зв'язки. При цьому методами
географії створюється багатогранний образ території і виявляється її
своєрідність.